dijous, 21 de novembre del 2013

Els Jocs de la Fam!!

Hola a tothom!!!

Com aneu??? Jo amb un munt d'examens i deures!! Però molt feliç, per que avui vaig a veure la prestrena dels Jocs de la Fam!!!! Quina il·lusió!!!!!
L'altre dia, mentres pensava( es el que te anar a l'instutut, tens temps de pensar) s'em va acudir, que de tant en tant podria fer un estil d'entrada sobre mi.Per exemple, explicar com tinc decorada l'habitació o coses aixi perque em conegueu millor.Aixi, vaig arribar a la conclusió de que ho faria de tant en tant.
Llavors, vaig pensar:"Sobre que podria anar la primera entrada sobre mi?" i despres de informar-me molt(mentida!!!) vaig decidir fer una entrada on explicaré que porto SEMPRE però SEMPRE,SEMPRE amb mi quan surto de casa:

Que porta la Joana SEMPRE que surt de casa?


1: LLAPIS I PAPER:
Un llapis i un paper sempre va bé portar-los a sobre per si veus algun actor famós o escriptor passejant i anar-li a demanar un autògraf. No, és broma, jo ho porto per si he d'apuntar alguna cosa ho hem ve la inspiració al cap ;).

2: UN LLIBRE:
SEMPRE vaig amb un llibre sota la mà o a la bossa. Em va molt bé per quant m'avorreixo a classe o abans d'entrar al dentista, a piano, ...

3:CARNET DE LA BIBLIOTECA
El carnet de la biblioteca.SEMPRE però SEMPRE amb mi.El meu carnet es un carnet que ja comença a ser una miqueta vellet. Però me l'estimo moltíssim per que amb ell, m'han prestat llibres, revistes, còmics, ...

4:CARNET DEL SUPER3
Encara que ja no em serveixi, sempre el porto a sobre.Es com per demostrar als adults que deixare de ser una nena quan jo vulgui.Trobo que el carnet del super 3 es com una manera de dir que encara em concidero petita.

Bueno, hem sembla que ja està. Espero que us hagi agradat!! =)
Que us emporteu vosaltres sempre??? Comenteu!!

Bisous, 

Joana

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada