diumenge, 1 de desembre del 2013

En Flames!!!

Hola a tothom!!!!
Aquí us deixo amb la ressenya de la pel·lícula en Flames!!

Títol : Els Jocs de la Fam : En Flames

Director : Francis Lawrence

Actors principals : Jennifer Lawrence , Josh Hutcherson i Liam Hersmworth

Durada : 146 minuts

De que va:
Katniss Everdeen torna a casa sana i estàlvia després de guanyar els 74 º Jocs de la Fam anuals . Participar significa deixar enrere família i amics i fer el Tour de la Victòria pels diferents districtes . Al llarg del camí , Katniss s'adona que s'està gestant una revolta , però al Capitoli tot segueix sota control : el President Snow organitza els 75 º Jocs de la Fam ( el vassallatge ) , una competició que canviarà Panem per sempre .



Opinió Personal :

El llibre hem va agradar molt i la pel·lícula, com era d'esperar, també!!!
Em sentia dins de la història . Vaig riure , em vaig estremir i en més d'una ocasió vaig estar a punt de plorar . Els escenaris i els actors em van fer sentir tan integrat a la història que , quan va acabar , vaig sortir en estat de xoc. Em sentia com si fos un tribut més !

A la pel.lícula hi ha hagut noves incorporacions i no puc evitar parlar de Jena Malone ( Johanna Mason ) i Sam Clafin ( Finnick Odair ) . Jena Malone interpreta magistralment a Johanna. Cada vegada que recordo la seva presentació davant el Capitoli no puc evitar somriure. I l'escena de l'ascensor!! Està completament boja!!!!!! (més que jo i tot) =)

Quant a coses negatives crec que hi han 3 errors:
Error 1:
El meu problema es en Finnick.Reconec que m'agrada com l'interpreta l'actor. Però jo m'imaginava un noi més guapo. No podrien haver posat un actor una miqueta més guapet?? Que els hi costava???

Error 2:
Que no sortisin els videos dels passats Jocs de la Fam dels altres tributs. Recordo que quan em vaig llegir el llibre, vaig disfrutar un munt amb  l'escena en que en Peeta i la Katniss miraven els videos dels Jocs de la Fam dels vencedors escollits com a tributs.

Crec que ja està!
Tot lo altre hem va encantar!!!

Bisous,

Joana

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada