dimarts, 14 de gener del 2014

Joyce Jonathan

Hola a tothom!!!

Com esteu? Jo, super emocionada per que demà a les 8 en punt (en punt en punt ee? ni un  minut més, ni un minut menys) de la tarda començaran Les Enfoirés del 2014!!!! Bien!!! Jo, no hi vaig. Però SEGURÍSSIM que ho miraré per internet (per on sigui, però jo ho vull veure tant si com no!) i en Jean-Baptiste Maunier aquest any també actua!!!!!!!!!!!! =) I crec que la Shy'm i la Zaz (dos cantants franceses) també (la Shy'm i la Zaz, no ho se seguríssim, però el Jean Baptiste es seguríssim).

Bueno, però avui no us vinc a parlar de les Enfoirés (més que res, per que ja us en vaig parlar) si no d'una cantant i actriu... FRANCESA! (que pesadeta estic amb França, no? Perdoneu-me, però es que es el país que més m'estimo del món mundial!! I també m'estimo molt a la seva gent i a la música, ...)


La cantant es diu Joyce Jonathan i va neixer el 3 de novembre del 1989 (un any menys que en Jean!) a París, més concretament a Levallois-Perret


El seu pare es director d'una agencia de viatges i la seva mare arquitecta. Es la menor de tres germanes i dos germans.
Als 7 anys va aprendre piano i compon les seves primeres cançons en secret que comparteix només amb les seves germanes grans.
Va continuar els seus esforços en inscriures en classes de piano, cant, i l'aprenentatge de guitarra, influenciat per artistes com Teri Moisès, Michel Berger, Jean-Jacques Goldman i Tracy Chapman.
Al 2008 va fer el seu primer àlbum "Sur mes gardes" i ara al 2013 ha tret "Caractère" que ha guanyat el disc d'or.


CURIOSITATS: 
Des 2012, està en una relació amb Thomas Holande, fill del president François Hollande. I va cantar per celebrar la seva victòria el 6 de maig del 2012.


I aquí algunes cançóns!!

Caractère: http://www.youtube.com/watch?v=xLDrMhF4a-w
Je ne sais pas: http://www.youtube.com/watch?v=FsJWSDe44Uk

I fotos

 
Aquest es el seu disc Caractère



Bisous, 

Joana

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada