dissabte, 18 de gener del 2014

Les Enfoirés 2014!!!

Hola a tothom!!

Que tal? Jo super fantasticament bé!!! =) Aquesta entrada, ja us aviso que es curteta, per que avui només us parlare una estoneta de Les Enfoirés 2014 que van començar aquest 15 de Gener!!!!!! 
Jo, ja he vist alguns, per no dir molts, videos de aquestes Enfoirés i mooltes fotos! M'han agradat moltíssim i ademès ja em sabia moltes cançons, ni han moltes de françeses i com jo aquest any m'he passat bastanta estona, per no dir tota la estona de que disposo, a investiga totes les coses meravelloses que té França. I una d'elles són les pel·lícules i també la música! (Ah! us faig un anunci! aquest any, cada tres o quatre setmanetes posaré una entrada sobre algun cantant (frances o no francés) amb tota la informació)

Bueno, a el que anava, aquest any les enfoirés estan anant meravellosament bé. El primer dia de concert els van anar a veure i escoltar 150.000 persones (aproximadament) o sigui que per ara tenen bastant éxit.

Alguns artistes que actuen són: Shy'm, Jean Baptiste Maunier, Zaz, Matt Pokora, Cristophe Maé, Loire, Hélène, Jean-Jaques Goldman, Tal, Patrik Bruel, Patrik Fiori, ...
I la cançó principal d'aquest any és Chanson du benevolé.

La retransmisó per TF1 es farà el 15 de març. I al cap d'un o dos dies ja es podran comprar el CD i el DVD.

Els concerts s'estan fent a Zénith, Strasbourg.
Així es el recinte per fora...



I així per dintre!


Encara que no ho s'embli es MOLT gran!
A les enfoirés d'aquest any havien convidat al Stromate (cantant de Papaoutai) però ell va refusar l'invitació.
I aquest any Les Enfoirés fan 25 anys que es fan!!! 
Aquí us deixo amb algunes fotos d'aquests dies!!





I als descansos... més fotos!



I alguns videos (fets per el públic) d'quests 3 dies:

http://www.youtube.com/watch?v=RGbz-P833UY

http://www.youtube.com/watch?v=fv7g1LYJM1o

http://www.youtube.com/watch?v=6zLbhAW6seA

Bueno espero que us hagi agradat l'entrada!! 
Jo l'any que be intentaré poder anar a les Enfoirés!! I aquest any a veure si em compro el disc!! Ja us posarè una foto si me'l compro!! =)

Bisous, 

Joana

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada