divendres, 14 de febrer del 2014

Fotos 2 !!

Holaaa!! =)

Je je, dos entrades en un sol dia... no us podeu queixar pas! ^.^ 
I n'estic preparant una altra mooolt xula!! Que m'està costant una miqueta, però hi estic posant tots els meus esforços i el meu... el meu tot per fer aquesta entrada! Espero que us agradi quant us l'acabi de fer! O si no us agrada res o alguna cosa, d'aquesta entrada o del bloc digeu-m'ho! Jo intentaré millorar tot lo possible el bloc! I necessito que tots vosaltres m'aneu dient totes les coses bones i dolentes del bloc, per així poder-les canviar!
Bueno, ara que us he fet aquesta gran parrafada (la havia de fer alguna vegada, si no era amb aquesta entrada li tocaria a la següent...) aquí us deixo unes quantes fotos més!!!!
Espero que us agradin!! ^.^

floral mocha
Mmmm me'l beuria de bon grat! Encara que no m'agrada gaire el cafè

wander the streets
França...

wicked witch bookmark
punt de llibre

the lost train to nowhere
flower side up, please!
M'encantaria fer-m'he un ou ferrat així!!

rainbow pool
i’d never get any work done here. sign me up!
jar lanterns
oh dear, i think i might be lost..
ding dong
Pany d'Alicia al país de les meravelles

hydrangea row
enchanting



Bisous, 

Joana

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada