dimecres, 2 d’abril del 2014

Coses i mes coses!

Holaa!!
Com va?
Jo (encara que faltin 3 mesos) ja començo a pensar amb el viatge que faré aquest estiu!! Des de petita que m'encanta viatjar, i un dels meus llocs predilectes és França!! ^.^
Doncs bueno, aquest any, me'n vaig a París! La ciutat de la llum i l'amor! I tinc unes ganes boges d'anar-hi!! I per això espero amb impaciència l'estiu. Allà hi veure un munt d'edificis magnífics, carrers estrets i de pedra, i potser... en Jean Baptiste Maunier!!! Com m'agradaria poder-me'l trobar!!! Seria la persona més feliç del món mundial! =)
Quant acabi l'estada a París potser m'animo a posar fotos que haguí fet! (ja us ho avanço ^.^).
Però abans s'ha d'estrenar la pel·lícula Divergent! Ja us heu llegit el llibre? Sabeu a quina facció podríeu pertànyer?? Si encara no ho sabeu, o ho voleu comprovar... aquí us deixo la pàgina oficial on es pot fer un test per veure de quina facció ets.
A mi em va tocar divergent!!! Bien!!

http://www.sagadivergente.com/test.php

Aquí us deixo algunes fotos que m'han agradat! Espero que a vosaltres també!
Es mostra descarga.jpg.
Es mostra divergent.jpg.
Es mostra images (1).jpg.
Es mostra images (5).jpg.
Es mostra images.jpg.
Es mostra jejejejje.jpg.

Bisous, 

Joana

2 comentaris:

  1. no es veuen les fotos!!!

    ResponElimina
  2. Aniràs a França? Que guai!!! Espero que t'ho passis molt bé i et trobis amb en Jean Baptiste Maunier! ;)
    D'aqui poquet em llegiré Divergent. Quines ganes de veure la peli!!! =D
    En quant a les fotos, llàstima perquè només es veuen les dos últimes, però són molt guais!!! =)

    ResponElimina