dimecres, 7 de maig del 2014

Booktag Sopar literari

Holaaa!! 
Dos entrades en un dia. Eeeh?? No us podeu queixar!
Bueno, us proposo fer un Booktag, anomenat "cena literaria" , en català: 
sopar literari.

Aquest Booktag consisteix en escollir un personatge dels nostres llibres preferits i convidar-lo al nostre sopar literari.


1) Un personatge que cuini o que li agradi cuinar 
La Viana d'Allà on els arbres canten  SPOILER    quan s'escapa i va a viure amb en Llop al bosc, ha d'aprendre a cuinar, caçar i a fer moltes altres coses que no sabia fer, és molt forta i valenta.

2)Personatge amb diners que pugui patrocinar el teu sopar:
En Mister Woolf de "Caperucita en Manhattan" És molt ric, a causa de que té una passtisseria moooooolt gran! I que a guanya molts diners!



3)Personatge que podria causar una escena:

Jo crec que en Simple. És encantador però també fica la pota quant no toca. Segur que passaria alguna cosa si el convidés.

4)Personatge divertit:

En  Jim Bowie de "L'evolució de la Calpurnia Tate" sempre em fa somriure.



5)Personatge popular o que es porti bé amb la gent:

Trio a l'America de "Meravellós desastre", m'encanta el personatge perquè és molt divertida, sincera i em va transmetre molta alegria.


6)Un malvat:

Trio  la Jeanine de "Divergent". Des del començament ja em va caure malament!!la trobava massa... creguda!



7)Una parella

La Katniss Everdeen i el Peeta Mellark dels jocs de la fam, són els meus personatges preferits, i no podria deixar-los fora del meu sopar! 






8)Un heroi o heroïna: 

La Rue, dels jocs de la fam  SPOILER  ( si no has llegit el primer llibre)   perquè a partir de la seva mort, s'inicia la revolta contra Panem, és la peça clau per que es desencanedi tot. Em queia molt bé. Per que l'havien de matar? Vaig plorar molt!




9)Un personatge on vas canviar d'opinió sobre ell:

Aquest seria en Martin de "L'assassí de la corbata". Primer el trobava malvat, que  havia pogut matar a la germana de la seva dona, ... però desprès vaig canviar d'opinió! Al final, em va semblar un home amable i molt guapo!



10)Un personatge de la teva pròpia elecció:

M'agradaria molt convidar a l'avi de la Calpurnia Tate, trobo que és un home molt savi. Hauria d'emportar-me una llibreta per anar apuntant totes les frases cèlebres que anés dient ;')


I vosaltres a qui convidaríeu?

Bisous, 

Joana

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada