dimecres, 7 de maig del 2014

Divergent!

Holaaa!!
Com va? Bé? No? Espero que sigueu tots molt feliços i que em perdoneu perque aquests dies no he penjat cap entrada! Però aquí la teniu! ;)

Jo, l'altre dia vaig anar a veure Divergent amb unes amigues, i em va encantar! Si encara no l'heu anat a veure doncs aneu-hi! 
Em va encantar com van actuar tots els actors, la Tris, la Christina, en Quatre <3 <3, ... però en Caleb... no em va acabar de fer el pes. El trobava massa quadrat. Que en penseu vosaltres de la pel·lícula? L'heu anat a veure??
    

També us vull recomanar d'un booktuber que fa uns quants dies vaig descobrir.
És un booktuber gallec que m'encanta i avui he tingut temps de fer una entrada i parlar-vos d'ell. Es diu: El col.leccionsita de mundos.

I qui és aquest noi? pensareu. Doncs, és un noi de 17 anys que penja videos a youtube fent ressenyes i booktags. És molt entretingut, divertit i la veritat és que m'encanten les seves opinions i els resums que fa dels llibres. És molt distret.
Aquest es el text d'introducció al seu blog on hi penja les resenyes i entrevistes a autors de llibres (http://elcoleccionistademundos.blogspot.com.es/)

"Bienvenidos al blog
"El coleccionista de Mundos", una página web como tantas otras, destinada al fomento y conocimiento de la lectura entre nosotros, los jóvenes.
Regularmente trataré de subir reseñas sobre libros que me hayan gustado o incluso entrevistas, y os mantendré informados sobre las charlas y firmas a las que asista, esperando que apreciéis mis vivencias literarias.
Espero que disfrutéis del blog, que gracias a él descubráis muchos mundos nuevos, y por supuesto ¡Que sigáis leyendo!
¡LARGA VIDA A LOS LIBROS!"

El cas es que us el recomano moolt,mooolt,moooltíssiiiim!!!!!!!!!
Estic segura que us encantara!



Aquest video és l'introducció al seu canal:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada