dimecres, 7 de maig del 2014

Fotuuus!

Holaaa!!
Tres entrades!! Això és increible! Fa dies que no posa ninguna entrada i ara en posa tres?!?! Doncs si, em venia de gust posar entrades avui i he trobat coses interesants que potser us podien agradar. 
Bueno, aquí us deixo unes quantes fotos que m'han encantat!





 M'ha encantat aquesta idea! Queda super xulo regalar algun collaret o alguna cosa petitona! A mi em faria molta il·lusió rebre alguna cosa així, o jo fer-ne alguna jo(enacara que no em sortiria com a la foto)...




 Molt enginyos...



M'agradaria pujari... però primer comprovaria que la corda estigués ben agafada!



La cara d'una noia bonica envellirà.
Un cos sexy canviarà amb el temps.
Però una bona noia sempre serà una bona noia.


És un encant!

Tumblr

Espero que us haguin agradat les fotos! I espero poder posar més entrades per setmana!Però d'aquí algunes setmanes... tindré molts examens i no podré estar gaire pel bloc o sigui que ja us haviso aquelles setmanes no hi haurà gaires entrades!
♪ | via Tumblr
Això és el que em passara... 


Bisous, 

Joana


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada