dijous, 26 de juny del 2014

Invents curiosos

Bonjourn!!

Com esteu? Ja de vacances?? Espero que us ho estigueu passant molt bé, els que ja esteu de vacances. I els que no. Espero que d'aquí poc en tingueu!! Jo si, i d'aquí unes setmanes a París!! Em fa una il·lusió!


Espero que no m'hagiu trobat a faltar molt! Ara he mirat el bloc i des del 8 de juny que no escric! Vaig estar de colonies amb l'insti a Cantàbria (que per cert. Tot allò d'allà es molt bonic. Us ho recomano molt. Si hi heu d'anar i no sabeu que visitar, jo us puc ajudar!) i he estat liada amb tots els exàmens. Però ara ja estic lliure!!! Ara ja podré posar més cosetes! I tinc una sorpresetra per a vosaltres... que us haureu d'esperar alguna setmana però que espero que valgui la pena que espereu!


Bueno, avui us porto uns quants invents que m'han semblat bastant curiosos. A veure que us semblen...

1. Samarreta calendari


2. Barra de mantega

3. Sabatilles peix
(Eeeecs! Quin fàstic. A mi no m'agrada gents el peix! I notant la textura... uixx)

4. Cullera catapulta


5. Tassa porta galetes

6. Tallador de mantega
Ridiculos


7. Forquilla, ganivet i cullera al mateix temps!

inventos ridiculos,y mucho mas,no te lo pierdas..


Bueno, no es que hagi sigut massa extens però bueno. Espero que us hagi agradat!


Bisous


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada