dimarts, 16 de setembre del 2014

Ajudeu-me si us plau!!!

Bonjourn!!

Que? Ja heu començat l'escola?? Jo avui i, des del començament de la classe he decidit que s'està millor de vacances!! ^.^

L'altre dia, vaig començar a fer una novel·la, i com que a mi mai se m'acudeixen títols per els relats i això he pensat que vosaltres hem podríeu ajuda. Us en deixo un trocet per que pogueu triar nom!

La ciudad de París se extendía a mis pies. Había dejado mi maleta en el suelo un momento para observar maravillada el paisaje de otoño. 
Había terminado de bajar del metro. La parada estaba junto a un gran parque. Los árboles eran majestuosos y ya empezaban a tener un toque marrón. Aún era temprano pero ya había mucha actividad. 
Por fin comenzaría de nuevo, y estaba dispuesta a intentar otra vez ser feliz! 
Hacía varios días que iba en tren o caminando, alejarme todo lo posible de mi antigua ciudad y de mi antigua vida. Y París, me parecía que era una buena ciudad para quedarme a vivir.
Tenía un poco de dinero, y estaba sin casa y sin comida. Esperaba encontrar un piso de alquiler pronto ... 
Gracias a una beca, había conseguido entrar en una universidad. Y en mi maleta llevaba el permiso de mi antigua directora y la beca para la universidad de letras que quisiera. 
Faltaban dos semanas y media para empezar las clases, suficientes para que encontrara piso y me ambientara un poco en la ciudad.
Despues de que pudiera encontrar piso buscaria un trabajo y una universidad que me gustara. 
Agarre de nuevo mi maleta i me acerqué a una bolangerie que havia muy cerca. Y entré para que me orientaran un poco y de paso mirar si había algun anuncio de piso.
Al entrar vi a una señora de unos quarenta años preparava unos pastelitos de colores y rellenos de chocolate, fresa (o eso parecía), ...
Las paredes de la boulangerie eran de un tono beige y el suelo de una madera clara.
Crucé el umbral, dispuesta a preguntar a la dependienta. 
- Buenos días. Por fabor ¿me podria ayudar?

Què?? Us ha agradat? Si voleu, en puc penjar una mica més, quant en vagi escrivint. Com ho veieu? Us vindria de gust? Si no responeu, ja ho decidiré jo... però m'agradaria que ho diguéssiu vosaltres!

Bisous, 

2 comentaris:

  1. Ei! Jo trobo què està fantàstic! M'agrada molt com escrius i de moment la novel·la pinta molt bé! ;) Només donar-te un consell (què, obviament, no tens perquè seguir!): intenta que la novel·la no acabi sent una "guia turística" de París! París és molt bonic, i està súper bé que anomenis coses típiques d'allà i tal, però no en posis masses, aleshores es podria fer pesat!
    Ànims amb la novel·la! :)

    P.D. No et proposo títols perquè jo sóc horrorosa per això...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per la recomanació! Ja ho tindré en compte ^.^

      Si se t'acudeix algun nom per a la meva novela ja m'ho diràs!!

      Bisous,

      Joana

      Elimina