dilluns, 8 de setembre del 2014

Noticia!

Bonjourn!!!

Perdoneu-me per aquesta llaaaaaaarga desconnexió del bloc. Ho sento molt!!! Segur que no us val el meu perdó, no?? ... Ja, ja veig que no us val... doncs va, us recompensaré!. Tindreu en aquestes setmanes tres entrades per setmana (o més, no se sap!)

Bueno, després d'aquest paràgraf intentant que em perdonéssiu... us porto una noticia a les que heu llegit, o esteu llegint, la Selección!! Si encara no us heu llegit aquesta preciosa triologia, no patiu!!! Que d'aquí poc, a aquí mateix (en aquest bloc) tindreu la ressenya del primer llibre i la meva opinió!!! Je je o sigui que espero que us la mireu (si només hi voleu fer una miradeta o llegir-vos tota l'entrada... a mi m'és igual. Però si us el llegiu del tot, m'agradaria que comentéssiu... i aquesta entra si voleu també!!! ^.^)



Doncs això, avui us porto una noticia, o millor dit, una gran notícia sobre la Selección.
Et va agradar el final del tercer llibre, o et vas quedar amb ganes de més?? Si et vas quedar amb ganes de més història , tinc una notícia que et farà saltar d'alegria, perquè...

Va que us faré patir una mica...

que penseu que serà??

Una pel·lícula??

Noooo ja fan o estan fent una serie (amb anglès, encara no l'he trobat per Internet, només els tràilers del primer i el tercer, us els deixo aquí abaix però si encara no us heu llegit els llibres millor que no mireu els tràilers... Una pregunta? Que em podríeu fer un favor?? Si trobeu com veure la serie m'ho podreu dir? Sé que sou bona gent i per això crec que ho fareu... No és veritat això??)

Va, penseu més coses...

bueno, va, que us ho dic...

LA KIERA CASS TREURÀ QUART I CINQUÈ LLIBRE!!!!!

Sí, heu llegit bé, Kiera Cass ha decidit continuar amb la història Que gira al voltant d'Amèrica Singer,!!! I ja es coneix el nom del 4rt llibre. L'hereu.

Tinc ganes de llegir-los moltíssimes ja que m'encanten aquests! :)

Aquí us deixo el vídeo en el que Kiera Cass ho anuncia:

Espero que us hagi agradat aquesta entrada!

Bisous,


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada