dilluns, 22 de setembre del 2014

5 coses boniques

Bonjourn!!!

Primera setmana d'institut passada! Ja la podeu tatxar de la vostra llista a coses a fer! Doncs ara la segona!!! Va, per animar-vous la setmana... avui us porto algunes de les coses boniques que m'agraden d'aquest mes. Depèn de si us agrada l'entarda en posaré més o no. Tot depent de vosaltres!!

Bueno, no m'enrotllo més, que si començo a parlar... ja no paro!!


Coses Boniques 1# No fa massa fred, ni massa calor. El temps ideal per alguns i per altres no. Per a mi un temps sense encostipats i sense molta calor.


Coses Boniques 2# Moltes més visites al bloc! A l'estiu les visites baixen molt, perquè la gent s'entesta a ser pastura de meduses abans que il·lustrar mirant el teu bloc. Per sort la tardor és una bona notícia per al teu bloc (i dolenta per les meduses)


Coses Boniques 3# Tornen les sopes, la xocolata calenta, ... Quant tens fred amb una mica de xocolata calenta i una bona manteta te la treuen!

Coses Boniques 4# Plans nous i ganes renovades per fer-los! Jo ja tinc llista per fer aquesta tardor!
 


Coses Boniques 5# És tenir-vos aquí llegint el meu bloc! Gràcies de tot cor ♥!

Espero que us hagi agradat!


Bisous


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada